Schimbare de ultimă oră la CASS în 2021. Oamenii fără venituri vor trebui să plătească mai mult la asigurările de sănătate

După creșterea salariului minim din data de 13 ianuarie, a urmat creșterea automată a sumei pe care trebuie s-o plătească la Fisc cei fără venituri, care vor să aibă asigurare sănătate. Asigurarea anuală voluntară reprezintă 10% din șase salarii minime brute.

Astfel, dacă salariu a crescut la 2.300 de lei, valoarea de plată pentru asigurarea voluntară a crescut de asemnea.

A crescut suma care trebuie plătită pentru asigurarea de sănătate

Salariului minim brut a crescut din luna ianuarie la 2.300 de lei, potrivit Hotărârii de Guvern nr. 4/2021. Majorarea salariului minim aduce după sine și creșterea taxelor ce sunt calculate în raport cu acesta.

Printre aceste majorări apare şi valoarea contribuției la sănătate (CASS).

Potrivit codului fiscal, cei care vor să se asigure anual la sănătate (pe o perioadă de 12 luni) trebuie să plătească echivalentul a 10% din șase salarii minime brute.

Citeste intreaga stire pe : https://www.kanald.ro/schimbare-de-ultima-ora-la-cass-in-2021-oamenii-fara-venituri-vor-trebui-sa-plateasca-mai-mult-la-asigurarile-de-sanatate-20129167

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *