Probleme la Raiffeisen Bank. Mulți români au descoperit că li s-au reținut mii de lei de pe card

 Probleme la Raiffeisen Bank. Mulți români au descoperit că li s-au reținut mii de lei de pe card

Probleme cu cardurile, marți, pentru mai mulți clienți ai băncii Raiffeisen Bank. Oamenii s-au trezit cu fondurile blocate – iar problema a persistat indiferent dacă au încercat să scoată bani de la bancomat sau să plătească online ori cu cardul.

„Urma să plecăm în concediu, m-am dus să scot 4.000 de lei de la bancomat, m-am trezit şi fără cash şi fără bani pe card, nu pot să alimentez maşina, nu pot să-mi fac cumpărăturile, nu putem pleca nicăieri, banii sunt blocaţi la ei, şi ne asigură în continuare că «se va rezolva în cel mai scurt timp», dacă pierd 1-2 nopţi de cazare achitate deja, cui îi pasă? Cine suporta pierderea? Clientul, banca face mereu să nu iasă cu nimic în pierdere”, este mesajul unui clien Raiffeisen Bank.

Inițial Raiffeisen Bank a publicat o reacţie pe pagina oficială de Facebook: „În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile de debit funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care vă cerem scuze pentru disconfortul creat. Depunem toate eforturile pentru remedierea situaţiei. De asemenea, vă asigurăm că toate sumele care au fost blocate vă vor fi returnate în cel mai scurt timp posibil”.

În cât timp reintră banii în cont după o eroare a sistemului. Mesajul Raiffeisen

Apoi reprezentanții Raiffeisen Bank au revenit și au transmite că tranzacţiile cu carduri au revenit la normal, dar mai pot apărea întreruperi de scurtă durată.

„În situaţia în care apar tranzacţii nefinalizate, dar sume reţinute, timpul mediu de remediere este de circa o oră. Aceste remedieri au loc în mod automat, nu este necesară o acţiune din partea clienţilor (apel în call center sau în agenţie)”, arată reprezentanţii băncii.