Renault readuce la viață cele mai vândute modele din perioada 1960-1990, în varianta electrică. Planul revoluționar al proprietarului Dacia

 Renault readuce la viață cele mai vândute modele din perioada 1960-1990, în varianta electrică. Planul revoluționar al proprietarului Dacia

Noul şef al Renault, Luca de Meo, va relansa unele dintre cele mai bine vândute modele din perioada 1960-1990, în varianta electrică, parte a planului strategic de răspuns la dificultăţile cu care se confruntă producătorul auto.

Surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul au declarat, pentru Reuters, că acest plan – botezat „Renaulution”, la care se lucrează de mai multe luni, va fi prezentat în data de 14 ianuarie 2020.
Analiştii se aşteaptă ca Luca de Meo să prezinte gama de produse pe care se va baza compania pentru redresare, inclusiv modele lansate anterior de Renault. Compania se confruntă cu o reducere a cererii, exacerbată de criza provocată de pandemia de coronavirus (COVID-19).
Sursele susţin că De Meo, care a declarat că vrea să se bazeze pe rădăcinile franceze ale brandului, va prezenta o versiune electrică a maşinilor mici 4L, care nu mai sunt acum pe piaţă, dar care s-au bucurat de succes când au fost lansate, la începutul anilor ’60, scrie Agerpres.